Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Borta!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Annette - 26 november 2008 11:07

Är min fina gran............snyft! Den blev hämtad nu på morgonen!  Jag hade bestämt mig för, eftersom jag inte har någon(mina hundar så klart, men de kan ju inte klättra!) som kan hjälpa mig att klä den,  då vill jag inte ha den kvar. Den har i alla år, sedan jag satte den, varit klädd till jul!

Jag ska iaf åka och titta på den där den kommer att stå, klädd och fin, och förhoppsningsvis till glädje för många, vilket den varit i alla år här.

Detta var bara en av de många förändringar som kommer att bli i mitt liv  nu..............det är många olika saker på gång här, och ni får väl höra vart efter.

Nu ska jag ut i snön en stund, jag uppdaterar senare! //A

Uppdatering kl 19:50

Ja, så dåå har vår dag innehållit lite av varje.  Först städade vi undan efter granen som stått i så många år, oj vad barr det var under den, och inte ett grässtrå!! men det får vi åtgärda i vår. Fick också bra tips om hur jag ska bli av med stubben, tack!  Sedan fixade vi så att det blev fint med lite lyse, trots att inte granen står kvar! och det blev jättefint så jag känner mig nöjd trots allt.

Sedan blev det lydnadsträning med Meddin, och jag tycker det börjar funka hyfsat bra nu:-)

 Sedan hämtade vi Toscan efter det, och skulle gå på en promenad. Hundarna busade som bara den, glansis på vägen och vad händer? jo, Toscan jagar Meddin, som vänder sig om och tittar efter henne, och han ser därmed inte matte, som skriker åt honom! Pang sa det, Meddin kunde inte stanna i halkan, jag fixade inte att stå pall 42 kg schäfer! så där låg jag! med ont både här och där!!!! Slog i höften, ont i vänster handled samt huvudet!!! så kan det gå när det är halt! känner mig rätt så orörlig  och har huvudvärk just nu, ändå har jag intagit div medikamenter!! hoppas detta känns bättre i morgon! skriver A som hoppas slippa ha ont i morgon!!!!



 
 
Elin

Elin

26 november 2008 22:17

Nej usch!det hade ju kunnat gå hur illa som helst!Hoppas att du mår hyfsat imorgon efter vurpan!/Kram

http://www.freewebs.com/mirrko

 
Ingen bild

nettan

26 november 2008 23:24

jaa du, hade nog tur i oturen! en handledsfraktur är inget jag önskar mig, för det var nog den som råkade värst ut.......men nu gick ju allt bra iaf:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards