Alla inlägg den 11 november 2008

Av Annette - 11 november 2008 18:46

sammanfattar nog min dag! har varit på en ganska givande utbildningsdag, ätit god mat och pratat och funderat!! sedan hem, för att gå ut med mina hundar, i ett inte alltför roligt väder! regn!! men iof sig, regn och regn. Jag kan inte påstå att det regnade särskilt mycket här, även om det kom ner något så man blev blöt. Efter min senaste Norge tripp vet jag vad regn vill säga, jag lovar!!!! där regnade det inte, det fullkomligt öste ner!! utan förvarning bara det kom! det bildades floder utmed fjällsidorna som inte! funnits där innan, där kan man prata om regn!!!

Hundarna har varit ute och rastade idag av en vän, tack och lov för vänner säger jag:-) och jag har många, många fler än jag visste om! Ett stort TACK! till er alla som hjälper mig när jag har det struligt, ni är ovärderliga,  det ska ni veta!!!! och jag vet inte hur detta gått om inte ni fanns!!!!

Nu börjar en "ny" arbetsperiod, tyvärr. För jag tycker inte jag gör annat än jobbar, och jag har fått frågan av flera kollegor" är du jämt här?", och ja, just nu är det så, och ffa, det känns verkligen så! men, på sikt kommer detta att bli bättre, så det är värt det:-)

Tycker bara synd om Meddin & Toscan! men å andra sidan, de har folk här som fixar och donar med dem, och jag får alltid positiv feedback:-) det är inget problem att ta hand om dina hundar, de är så lydiga:-) det gör mig glad ända in i hjärtat, tycker de sköter sig exemplariskt,jag blir stolt över dem,  och jag får, faktiskt ganska ofta positiva reaktioner av människor jag inte känner på mina hundar. Det känns väldigt roligt, för då har jag har iaf lyckats med nå´t!!!!

Ha en skön tisdagkväll:-) //A

Ovido - Quiz & Flashcards