Alla inlägg den 21 november 2008

Av Annette - 21 november 2008 18:55

ja, det var väl en bra sammanfattning av vår dag! hade jobbat i natt, sov till lunch!!! efter en g:a pressad natt! egentligen för lite kan jag känna. (MEN, det positiva med den jobbiga natten var en person, som jag egentligen väl vet om sen tidigare, nu fick en ny innebörd för mig:-) Nu blev det ju iaf så och då tog hundarna och jag en em promenad i kyligt, soligt väder:-) sedan skulle jag vara hjälpsam! men vad f...n hade jag för det???? bara massa jävla sk....t tb, tyvärr!!!!falska, lögnaktiga människor (lägg dessutom till sluga!) är det värsta jag vet! men så är det, bara att svälja och gå vidare! har också kollat igenom husvagnen idag sen första gången sen maj ,den är dessutom både oskattad och oförsäkrad men ute och reser runt!....inte så roligt och äckligt!!! kan jag säga, men så är det tyvärr!!!!

Sedan var iaf hundarna och jag en sväng till bruxa, och till vår glädje( elle iaf min!!) hittade vi en ställning att träna kryp i! där åkte Meddin in med buller och bång- och kröp som aldrig förr!!!!!positivt sa matte, en sån gör vi hemma!!!

Sedan blev det väl inte några mer avancerade övningar- med tanke på alldeles för lite sömn, utan vi ägnade en stund åt lite "skoj" på agilitybanan, uppskattat av hundarna vill jag lova:-)

Nu blir det, efter en god fredagsmiddag- lagad samtidigt som jag pratade med Elin:-) en lugn fredagskväll! detsamma önskar jag er!  //kram A

Ovido - Quiz & Flashcards