Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Väldigt kallt!!!!!!!

Av Annette - 2 januari 2009 19:22

Har det varit här idag! snålblåst och -11 grader (i morse) är inte skönt! tror att man upplever kylan värre än vad den är pga att det inte är nå´n snö! hoppas det kommer snö snart! jag vill åka skidor! då kan jag ju sätta båda hundarna att dra:-) så då lär jag väl få åka!!!

Men, iof sig, kommer det ingen snö här så får väl jag åka till snön. Vi får väl se framåt April om det inte kan bli en skidresa, har funderat på det och har nu, om jag vill, sällskap på en resa! men, det beror på om jag kan bli ledig från jobbet! Kul vore det iaf att låta hundarna få uppleva riktigt mycket!! snö.

Skönt är att det börjar bli, om inte mkt, så iaf lite ljusare på eftermiddagarna. Det går ju "åt rätt håll" varje dag nu!

Snart kan man börja ta tag i hundträningen på allvar efter vintervilan som nu är, och , förhoppsningsvis så gör det att det l/t bra resultat på kommande tävlingar:-)

//A


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards