Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Annette - 6 januari 2009 17:03

Har vi tillbringat dagen idag:-)

Tack för god mat och trevligt sällskap! nästa gång får ni komma till oss!

Igår kväll hade vi en myskväll här, hundarna fick varsitt saftigt köttben, och det gillade de! Vi åt och drack sedan lite gott, och tog igen en del av de helgdagar vi missat! pga div orsaker...........

Nu har jag bestämt att ta tag i Meddins och min lydnad! nu ska vi få ordning på det här.....det har jag bestämt! jag har en kanonhund och nu ska vi se till att visa det också!!!

Jag  har än en gång, av helt okända människor fått sååå mycket positivt sagt om mina hundar, och det är så roligt:-)

Nu ska vi snart ge oss iväg en sväng igen..........till ännu en kompis och hämta lite saker som jag behöver!

En fortsatt skön kväll önskar jag er.......nu med lite behagligare temperatur ute, iaf här!!!   //A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards