Alla inlägg den 17 november 2008

Av Annette - 17 november 2008 17:22

har vi upplevt idag! Började vår dag ganska tidigt i sta´n! pga div saker som var tvugna att göras, tyvärr, jag hade helst varit hemma i solskenet:-)

Nåväl, dagen blev ok iaf, och efter mina "måsten" så träffade jag och hundarna våra goda vänner på bruxa, och fick hjälp, positiva reaktioner och allt kändes så himla bra. TACK....för hjälpen, du vet ju vem du är och det är så himla gulligt av dig att hjälpa mig! du ska veta att jag verkligen uppskattar det!

Glad och nöjd efter dagens träning var jag och blev bjuden på  lunch och tog en fika hos en kompis jag inte träffat på länge, också mkt trevligt:-)

Sedan blev det ett ärende till innan hemfärd, och vi hann hem innan det var mörkt och gå en riktig långsväng också:-) helt underbart men kallt väder har vi! sammanfattningsvis, en skön ledig!!! dag.

Det känns skönt att kunna gå ut när det är ljust för nu har "de" kommit hit, ja, vildsvinen alltså!!!! vi har inte haft några i vår direkta närhet förut, men det har vi nu!!! vilket jag inte är så förtjust i....

Nu måste vi då gå ut när det är mörkt iaf, oavsett vad jag tycker om dessa fyrbenta djur som flyttat hit! (iof sig ganska goda att äta, provsmakade för några veckor sen) men hundarna får nog hålla sig till koppelpromenader, för jag vill INTE!!!! ha nå´n hund som jagar efter grisar!

A// försiktig efter mörkrets inbrott, numera!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards