Alla inlägg den 8 november 2008

Av Annette - 8 november 2008 15:33

lång promenad har vi tagit i vår underbara skog idag:-) Hundarna har varit lösa hela tiden, lyssnat och undrat vad som rört sig i skogen då det varit alldeles vindstilla ute! ingen har iaf gett sig iväg på egen hand utan stannat så fint hos mig! Vädret är lite grådaskigt men det är iaf ingen dimma, vilket är otroligt skönt.

Jag kan också konstatera att det idag är sex månader sedan Krister bestämde sig för att leva sitt fortsatta liv utan mig!och bytt ut mig mot en paranoid, tokig finska!! Får se hur många år han stannar där! jag kan hans jargong, men det kan inte hon, men den lär hon få upptäcka.......

Sedan har vi räfsat löv (igen!!) de är så tunga och blöta, och otroligt många så jag får ta lite i taget! Meddin blir fortfarande överlycklig när räfsan kommer fram, det är en lättroad hund man har:-)

Nu har vi nyss kommit in och ska fixa lite gott och äta, och mysa lite!

En trevlig lördag på er!//A

Ovido - Quiz & Flashcards