Alla inlägg den 15 november 2008

Av Annette - 15 november 2008 04:31

har jag jobbat klart!!! då behöver jag inte längre jobba så här vansinnigt mycket som jag gjort sista tiden och det ska verkligen bli skönt:-)

då kanske jag hinner göra lite annat också, vilket jag känner att jag haft dåligt med tid till nu.

Uppdaterar mer ikväll!

A// som längtar hem till sängen nu!!!!


En blåsig men ändå solig dag vaknade jag till:-) det var kallt om öronen då vi tog en em promenad, efter att jag vaknat till! Sedan tog vi en sväng med bilen, jag var tvungen att förbereda en sak till i morgon!

Nu är vi nyss inkomna efter en vacker kvällspromenad i månens sken!!! den var jättestor, jättevacker och lyste på, och påverkade oss på ett positivt sätt:-)

Nu blir det en lugn kväll, känner mig trött efter allt jobb jag nu lagt bakom mig:-)

Ha en skön lördagkväll!!!          //A

Ovido - Quiz & Flashcards