Alla inlägg den 16 november 2008

Av Annette - 16 november 2008 22:19

började med en sovmorgon! länge!!!!!!!!hundarna var så nödiga så de inte ens hann ut i skogen utan satte sig på ängen här utanför!fotot nederst taget från trappan på huset!! men den var välbehövlig!

Sedan fick vi besök, behövde hjälp med en sak i huset, en viktig sådan! och det fick jag:-) Ett JÄTTETACK!!! verkligen till dig som var här och hjälpte mig, det löste såååå mycket problem och är ovärderligt för mig!!!!

Sedan var vi en sväng till skogen, i solen:-) hundarna busade! då spåren låg till sig. Spåren gick, iaf vad det gäller Meddins, kanon!!!!

Tog sedan en sväng till bruxa för lydnadsträning. Vi var alldeles ensamma där, i kylan(brrrrr) Det gick super med båda två! Enda man kan klaga på är Meddins " klagosång" vid krypet! men det kanske beror på vätan i backen, eller????

Jag är trots allt, väldigt nöjd med min 1:a lediga dag på nästan 14-dagar:-) dagen bjöd ju iaf på en del sol, och jag har två suveräna hundar........vilket är mycket värt, eller??            //A

Ovido - Quiz & Flashcards