Alla inlägg den 18 november 2008

Av Annette - 18 november 2008 20:16

Ja, där är väl vår dag:-)

Först en dag på mitt jobb, fö en ganska bra sådan! träffade en "nygammal" bekant, trevligt:-)

Hem för att gå ut med fyrfotingarna, i mörker! i skogen, huga vad vågat!!!! men allt avlöpte väl, två hundar lösa på vår fem-km runda och inga konstiga djur i sikte( tänker då på grisar!!!)

Hem igen, det regnade, tyvärr, så Meddin & jag har tränat lite inne ikväll, med ett lyckat resultat:-)

Nu är jag precis färdig efter att ha bytt lite gardiner, och jag hoppas på bättre väder i morgon!!! varför kan det inte få vara kallt nu när det börjat bli det? ist för att ena dagen vara minus, för att nästa vara ösregn?? ja, säg det den som vet. Jag VILL !!! ha snö, NU!!! men iof sig, då kanske man bor på fel ställe, iaf nu för tiden!!

Nu blir det en stund i tv-soffan:-)

Ha det!!!!   //A

Ovido - Quiz & Flashcards