Alla inlägg den 20 november 2008

Av Annette - 20 november 2008 17:23

i skogen har vi haft idag:-) Jag och hundarna har med väldigt trevligt sällskap varit i skogen hela fm! vi lade spår, fikade och pratade- för att sedan avverka spåren ett och ett! TACK!!! så hemskt mycket för sällskapet, och hjälpen.-)

Toscans spår var på en vall, blev lite svajsigt då vinden ökat men hon hittade ändå det hon skulle, duktig flicka:-)

Sedan var det då Meddins tur- racerMeddin kan vi kalla honom idag, attans vad han hade bråttom! jag fick bromsa rejält ochh efter en bra bit hade iaf farten dämpats något! I och med brådskan missade han en apport, annars var det inte mycket att klaga på, han tyckte det var superkul och var jätteduktig, en nöjd och glad matte hängde efter i linan så gott det gick:-)

Sedan har vi sprungit en sväng i kylan, var tvungen att få ut frustrationen på något sätt efter ett telefonsamtal från en person jag HAR!!! tyckt mycket om, men som nu har blivit nå´n helkonstig människa som är mkt labil!!! varför kan jag undra, felet ligger inte hos mig!!!!!!!!!!de gånger vi sågs i oktober fick jag en rar, varm kram och en gullig kommentar!!!!samt erbjudande om hjälp med både det ena och andra!! vrickat, eller???

Nu tar vi  det lite lugnt ikväll, för att hoppas på ännu en fin dag i morgon!

  //A

Ovido - Quiz & Flashcards