Alla inlägg den 12 november 2008

Av Annette - 12 november 2008 20:01

ut i dagsljus idag också:-) iaf en stund! Jag tog med mig hundarna och sedan har vi sprungit, för första gången på väldigt, väldigt länge. Vi tog en runda på fem km, och det gick riktigt bra, skönt! trodde nästan jag hade tappat allt flås, men det var ingen fara!

Sedan har vi pysslat lite hemma, med lite av varje,och tagit en promenad i mörker också, men det var faktiskt inte så mörkt ändå ikväll, känns som om det håller på att klarna upp! nu har jag två trötta nöjda hundar bredvid mig, så de klarar sitt nya liv riktigt bra:-)

Själv har jag många saker att fundera på, många saker på G, som jag inte vet riktigt hur jag ska göra med?? men det får jag väl lura lite på!!för att se vad jag kommer fram till.

Idag blir det en tidig kväll!!//A


Ovido - Quiz & Flashcards