Alla inlägg den 29 november 2008

Av Annette - 29 november 2008 22:31

men tyvärr är det uppehåll i min blogg!(igen!!!!) och detta pga alla! lögner jag får mig "till livs" av min fd man!!!!! jag beklagar detta, då jag tycker om min blogg, och de flesta av mina besökare  där! MEN, jag får höra så mkt konstiga saker, av fd:n, om vad jag säger/skriver i min blogg! och det är inget positivt!!! han har själv sagt att han tycker den är urlöjlig! men tydligen kan han, plus ett flertal  människor med mycket konstiga, sjuka!! beteenden!!!som han blandat in i mitt liv inte låta bli att besöka den?!?! Varför inte prata sanning ist??? Ärlighet kommer man långt med!!!!!!!

Men en del människor vet inte vad detta är, det! har jag  fått lära mig!

Men nu förstår jag hur mycket jag blivit lurad, i alla år......fy fan!!!!att jag gått på detta känns för j.....ligt, och det går ju inte att göra ogjort, tyvärr.

Jag vill inte uttrycka i ord vad detta kallas för...........................men!!!

Jag vill ändå passa på att önska alla mina vänner, och ni är många!!!, TACK!  en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!!


//A

Ovido - Quiz & Flashcards