Alla inlägg den 9 november 2008

Av Annette - 9 november 2008 17:17

för att jag är ledig i morgon:-) Jag har jobbat 8 dagar i rad, alla dygnets tider, så nu börjar man känna sig lite sliten!!!Tyvärr är ju den glädje som blir kort, för jag är bara ledig en dag, då det är mycket saker som ska fixas!sedan jobbar jag massor igen!!!!

Men, när dessa "hästpass" med jobb, utbildningar, x-trapass osv är klara (nästa vecka) så har jag en lugnare tillvaro att se fram emot! och detta längtar jag verkligen efter. Jag som älskar att vara ute har känt mig så instängd, för jag är ju jämt på jobbet där vi knappt ser vad det är för väder ute!!! mörkt när jag åker- mörkt när jag kommer hem!

Vi har iaf hunnit vara ute en stund i em-dagsljus idag. Meddin hittade sin älskade "lilla!!" pinne, då vi gick den runda där han brukar släpa runt på den, se fotot!!! fattar inte hur han orkar? och långt bär han den också!!!

Sedan har jag haft en trevlig eftermiddag då vi firade min pappa-det är ju fars dag idag!!- med god tårta och trevligt sällskap! Är också glad för att min pappa mår så pass bra som han gör med tanke på det som varit.

I morgon har jag massor att göra- en del av det med trevligt sällskap, som jag nyss bestämde med:-)

Sedan är det lite andra saker jag ska ta reda på/reda upp, så det blir fullspäckat schema innan jobbet tar vid igen!!!

A// på väg ut i mörkret med två glada hundar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards