Direktlänk till inlägg 24 november 2008

Nu är!!!!!!!!!!!!!!

Av Annette - 24 november 2008 22:08

även vår värld vit:-) hundarna blev glatt överraskade idag då de kom ut! Hela deras vy var vit, och det snöar ännu!!!

Dom tyckte det var jättekul, älskade att springa som tokar i snön, och busa med varandra.

Det är i stora drag vad deras dag innehållit, för jag har jobbat idag.

Håller också på att söka nytt jobb, och har en intervju framför mig, spännande!!!!! det ser jag fram emot.

Sedan har hundarnas "x-husse" varit här! vet inte vad de tyckte om det, men iaf Meddin visade inte några  glädjereaktioner. Känns ju skönt, det är min hund, och det visade han idag! Mattes fina kille:-)

"X-et""lögnaren""kraken", eller vad man ska kalla honom nu, vi har ju varit skilda i snart fem månader! himmel vad tiden går, har nu börjat kommunicera med mig igen! antagligen för att försöka lura mig ännu mera än vad han redan gjort!!!!

detta med tanke på delning av hem osv................han vill ingen väl, utan tänker bara på sig själv, hela tiden!!!men, det är ju så en människa med hans sjukdomar fungerar.......

Jag vill också säga att jag har fått sååååå många nya vänner! och jag är jätteglad för dem:-) en kram till er, kvinnliga som manliga  !!!!

I morgon hoppas jag att vi har mkt snö! så hundarna och jag kan busa i den, för det gillar de! Tyvärr är det ju så att det ska bli 8 grader plus här, och då lär väl allt försvinna igen! tråkigt, men så är det, bara att hoppas på ny kyla och mera snö!!!!!!!!!

Nu tar vi kväller!! //A

ps, bilden, "man ska hjälpas åt", de har samma pinne och bär/drar åt varsitt håll med!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards