Direktlänk till inlägg 14 november 2008

RÖTT KORT!!!!!

Av Annette - 14 november 2008 00:31

fick lilla Toscan idag(igår!!) * två!!! j....,la hund att hitta på saker! man tycker att det skulle räcka med att bli förb....ad en gång............men icke!!! men när jag blivit riktigt arg två gånger...och sen jobbat hela kvällen och möts av en underlägsen hund när man kommer hem...då inser man att budskapet gick nog fram iaf!!!!

Hoppas att den lilla donnan lärde sig ngt av resan!

Annars så har vi spårat på morgonen idag..............med kanon resultat:-) Meddin gladde mig riktigt ordentligt! hade ju önskat mer noggrannhet, den fick jag idag! vilken hund!!!! han överträffade sig själv idag, vilket jag önskar lite längre fram...........men så är det!!!

Toscan gjorde också ett mkt!!! bra spår....kanske det äntligen börjar lossna:-)

nu har jag snart två hundar att tävla med! vilket jag inte tänkt mig från början...............men så är det!!

Vi får väl se hur långt detta räcker till vårens tävlingar, nu ska jag gå och sova, säger jag som jobbat 11:e!!! passet på 13 dagar!!!

Sov gott!///A

 
 
Ingen bild

Elin

14 november 2008 06:25

Oj vad du jobbar! Var försiktig så att du inte bränner ut dej!Sköt om dej å hundarna/Kram

 
Sussi & Hector

Sussi & Hector

14 november 2008 21:31

Kram och ta det lugnt med allt jobb, trevlig helg!! Sussi och Hector

http://homme.swipnet.se/spinoyshector/hemsida_1

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards