Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Det blev ingen bra dag!!!!!

Av Annette - 10 november 2008 21:15

Trots att jag hade föresatt mig det! hade ett möte på morgonen, som bara gjorde mig mer förvirrad, tyvärr!!! sedan åkte jag till bruxa, och träffade Sussie och Hector. Vi skulle träna, men precis när vi kom dit så regnade det.-( inte så kul, men som tur var så upphörde regnet.) Vi tränade hundarna, en i taget med ganska ok resultat:-) varför träna om allt är perfekt?? ja, det kan man ju undra!

När vi tränat var och en av hundarna klart så skulle Meddin & Hector ligga plats. Då började det regna igen, och vi funderade en stund på att vänta, men då sa jag: vad händer om det regnar på tävling? vi lägger. Sagt och gjort, ut med hundarna och la en plats, i blåst, regn, barnvagnar och hundar!!!!

De låg en stund och då tyckte vi att det räckte, båda låg, trots regn, hård blåst och tio dagishundar på promenad!!!!

Precis när vi hade hämtat dem, kopplat och avslutat bröt helvetet löst!!! med värsta blåsten, störtregn och hagel!!!!! iof sig hade det varit intressant att se vad hundarna gjort på en platsliggning i detta jäkla!!! väder, men jag tror, de hade legat!

Sedan skulle vi då åka hem, men min bil har krånglat lite, och se nu blev det ju inte bättre precis!!!! jag som hade förväntat mig en bra dag, med att få massor uträttat fick helt lägga om mina planer! jag fick, inte helt önskade kan jag säga, oförutsedda utgifter!!! fy f.......n när saker och ting inte går som planerat, det gillar jag inte! Nu är emelletid ordningen återställd, men det blev dyrbart! nu! hoppas jag att inget mer oförutsett inträffar!!!!

A// som jobbar i morgon, igen!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards