Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Ystra hundar!!!

Av Annette - 7 november 2008 16:23

Har jag haft idag:-) de busade som två tokar då vi gick bort till min pappa på fm, för att se efter hur han har det. Toscan var på Meddin hela tiden och ville ha igång honom, och se det var ju inte så svårt! Kul hade de iaf!


Då vi går hem från min pappa passerar vi ett äppleträd, där nu alla äpplen ramlat ned och ligger på marken. Tosca brukar alltid ta sig ett där, och sedan gå och bära det, hur länge som helst:-) så gjorde hon också idag, men även Meddin tog ett äpple, och sedan åt de upp dem:-) det brukar de inte men idag var de tydligen sugna på frukt!

Eftermiddagen har vi ägnat åt lite spår, ganska svåra på en mkt blöt vall! Det gick ändå bra och lilla Tårtan förvånade genom att självmant??? lägga sig vid apporten, så poletten har trillat ner verkar det som, kul:-)

Meddin löser sina spår bra tycker jag, men jag skulle nog, med tanke på hur mycket tid vi lagt på spår, vilja att han var lite noggrannare. Vi får ta tag i det här vartefter!

Ha en trevlig helg//A


 
 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

7 november 2008 21:11

Vad roligt att du nu uppdaterar din blogg ofta nu:-)Det är roligt att läsa om era bravader!/Kram

http://www.freewebs.com/mirrko

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards