Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Annette - 24 juli 2008 19:10

väder har vi haft igår och idag!!!!

Det har varit så otroligt varmt och skönt, känns som om man behöver det ett tag nu!!!

Igår samlades min familjj här för ett grill och pool party! vädret kunde inte ha varit bättre, 23 grader i vattnet och varmt till långt in på småtimmarna:-)

Min pappa var så snäll så han stod för maten, som var underbart god!

Vi började med lite gott att dricka och till det hade vi div olika exotiska frukter, som smakade underbart  i solskenet.

Sedan badade vi(förstås) och senare på kvällen grillade vi mycket god mat:-)

Hundarna fick sig endast ett par promenader i den tropiska värmen.

Nu idag har vi varit i solen, i vattnet och nu är vi nyss inkomna efter en cykeltur, i 27 graders värme!!

Får se om det blir lite svalare senare, då kanske vi kan göra något, annars får det vara nog med det här.


Det kommmer nu att bli ett uppehåll i mitt skrivande, för nu ska jag ut och åka! har ju nämnt det förut men nu ska jag ta reda på ett och annat!!

Ni får höra mer om det när jag kommer tillbaks igen! Tills dess ha en underbart skön sommar och ta tillvara det som är kvar av den!//A

Ovido - Quiz & Flashcards