Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Annette - 16 juli 2008 21:31

mina hundar har jag gjort idag! vi åkte till vår vet , de har dropp in på onsdagar så vi körde in till 17.00 Det var inte så mycket folk så här i semestertider så det gick ganska fort. Passade på att väga hundarna också, Meddin 41 tunga!! kg, och Toscan knappa 27!

Känns ändå bra då det var ett tag sedan jag vägde dem att se att de håller vikten, ser bra ut, och har inte för mkt hulll på kroppen!

Får väl ge matte en pluspoäng för ögonmåttet, eller?

Sedan åkte vi till bruxa för att träna en stund. För Meddins del är det ju lägganden med vikande!!! bakåt som ska till! Han har emellertid lite svårt att ta till sig detta, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra! nå´n som vet???

Vad det gäller krypet har jag kommit på att han kryper bättre!! om jag står 5 m bort och kommenderar?? vad tror ni, är  det tillåtet på tävling?? synd att det inte är det för då kryper han perfekt!!! mer träning kan jag konstatera att det blir!

För Toscans del körde vi lite av "det vanliga" , hon är fruktansvärt arbetsvillig men får stå tillbaka lite då fokus ligger på Meddin, så är det!

När vi kom hem tog vi en springtur, det var skönt:-) och sedan badade jag, vilket också var skönt:-)solen sken och det är en underbar kväll, trots att dagen varit mulen och lite sval.

I morgon kväll ska jag ha lite folk här så vi får då se hur det blir med inlägg här? ha nu en fortsatt fin kväll! //A


Ovido - Quiz & Flashcards