Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Annette - 21 juli 2008 07:04

Hade vi här igår!!Som tur var vaknde jag till det på morgonen och kunde dra ur datorn, men tyvärr var det lite andra saker som gick sönder istället!!

Det regnade något helt otroligt, blåste värsta orkanen och knallade på himlen så hela huset skakade! Då känner man vilket tryck det är i vädrets makter kan jag säga..............Framåt em slutade det regn en stund så då passade jag på att springa en sväng på fem km, hundarna var också med:-)

Sedan kom en bekant hit och bjöd på en god middag, Tack för den, jättegott var det:-)

Sedan igår kväll gick vi en sväng, och undet promenaden hittade vi en nyklippt vall som vi stannade en stund på och körde lite lydnad!!

Nu blir det frukost och sedan ska jag bege mig med sällskap till kantarellskogen:-) tänkte passa på och lägga spår då också så det får väl bli en uppdatering senare:-) Ha nu en bra dag!//A

Uppdatering:

Då var vi hemma från svampskogen och spåren:-)

Började med att lägga ut varsitt spår till Meddin & Tosca, på en jättefin vall med precis lagom långt gräs, med lite fukt i, perfekt!!!!!!!!!!

Sedan gick vi till skogen för att plocka svamp. Kanske är vi lite väl tidigt ute men lite fick vi med oss hem, och det var underbart skönt i skogen efter allt regn som kom här igår!!

Sedan gick vi för attt spåra och det känns som att detta verkligen är Meddin´s grej! han är så duktig och jag fascineras över honom varje gång:-)

För Toscans del gick det också bra idag, kanske beroende på att vi gått en skaplig runda i skogen innan, hon hade nämligen inte lika brått som vanligt!

Lägger in några bilder från idag också, från en solig fin skog/åker!

Ha en fortsatt bra dag//A

Ovido - Quiz & Flashcards