Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Annette - 9 juli 2008 23:20

idag har vi ägnat åt följande: först satt vi ute och käkade frukost, vädret var så där. Vid lunch packade vi in oss i bilen för div ärenden, för att efter dessa bege oss till bruxa där vi stämt träff med Sussie och Hector.

Väl där körde vi ett lydnadspass, och då hade solen bestämt sig för att lysa konstant över oss!!! att det var varmt var ingen tvekan om!!

I alla fall gick lydnaden över förväntan och båda hundarna gick MKT!! bra. Det är kul att se, för trots att vi tränat sååååå lite finns motivation, vilja och noggrannhet kvar:-)

Efter detta körde vi hem, tog ett dopp i poolen (20 grader) och vilade en stund pga att huvudet talade om att det fanns!!

Framåt kvällen, när jag ätit och vilat klart försökte vi oss på en joggingtur. Var hemma vid 20.00-tiden , tog än en gång några vändor i poolen (skönt!!)och sen klippte jag lite gräs.

Efter det har jag inte gjort så mkt mer, pratat i telefonen med en god vän som jag inte pratat med på länge!!! hon tyckte min sit liknade?????

och det kan jag väl hålla med om...........jag har aldrig velat skiljas men på 2 mån är det ändå klart??? helt sjukt och vad är det som händer?????

Jag fattar ingenting av detta..................................

Lägger in några bilder från idag, en från bruxa som Sussie tog, och en på poolen med lyset på , det jag kopplade in igår!!!! //A

Ovido - Quiz & Flashcards