Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Annette - 17 juli 2008 21:59

har jag cyklat men Meddin & Tosca ikväll!!!! de skötte sig jättebra, ut på stora vägen, asfalt, bilar, hundar, hästar, kor, ja allt man kan tänka sig!

Det var första gången vi cyklade den rundan, och jag tänkte lite innan , undrar hur detta ska gå??? men inga problem, de är ju hur duktiga som helst! jag är så glad för detta:-) och, det här kommer att bli en återkommande runda, ca 1 ggn /vecka!!

Annars har jag grillat med trevligt folk här, och badat förstås!!!solen har lyst på oss idag och varit så varm! så det var skönt med ett dopp med jämn intervall.

I morgon blir det nog ingen blogg(tror jag iaf inte!) då det är poolparty på G!!

Massor med blandat folk blir det, och kul ska det bli! ni får iaf en blogg på lördag om vad eftermiddagen /kvällen gav!!

Ha en skön kväll och hoppas på en trevlig helg för er alla//A

Ovido - Quiz & Flashcards