Alla inlägg under augusti 2008

Av Annette - 1 augusti 2008 19:59

har jag kommit hem!!!!!om ni visste vad jag längtat!!!!! Om ni undrar var jag varit så har ni gissat rätt, jag har varit i Norge, och jobbat!!!inte haft semester!!!

meningen med den här resan var att den skulle blivit till en utlandssemester, åt mig och min man!men nu är han borta, och nu har jag som mål att få till ett bra liv med mina hundar, som älskar mig i alla lägen och göra det bästa för oss!! Och, jag hoppas att Krister i Nybro, dit han flyttat, kan lura någon annan så som han lurat mig!!! så får hon känna på lite av sitt eget spel!!! för att det har inte alla gånger varit helt lätt att leva upp till allt som min fd man ville att jag skulle göra!!!!!!

Nog pratat om den här skiten! det var iaf trevligt i Norge, och jag har skött mitt jobb till belåtenhet! jag är glad för det och kommer att återvända under hösten då jag fått många nya vänner, samt att jag varit på en mkt trevlig ort dit jag gärna far tillbaks! Jag har mött många, för mig,  helt nya sítuationer, men löst dem och det har gett mig mycket tillbaks!

Kom hem för ett par timmar sedan till två helt överlyckliga hundar:-) jag har saknat dem så och tydligen har de saknat mig också som de betedde sig då jag kom hem!! men, de har blivit väl omhändertagna då jag varit borta, det vet jag, och det är jag glad för:-)

Snart ska jag ut på ännu en liten åktur! det är några bitar i mitt pussel som fattas och dem ska jag ta reda på!!! samt ringa lite för de sista bitarna!!!! sen mina vänner, lägger jag mitt "gamla" liv bakom mig och börjar mitt nya!!

jag är redan en bit på väg:-) och jag hoppas det leder till något bra för oss här:-)Detta var allt för idag, och jag säger som norrmännen gör! ha det "kämpegott" //A

Ovido - Quiz & Flashcards