Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Annette - 8 augusti 2008 20:08

har nu gått sedan min man lämnade mig! och två veckor sedan jag blev skild!!!!!!!!!!!!!!! och jag funderar fortfarande på vad som hände?????

Tänk vad mycket enklare allt hade varit om K hade pratat med mig! istället för att det skulle bli så här!!!!!!!!!!!!! Men i och för sig, han gjorde likadant vid sin förra skilsmässa, och kommer säkert att göra vid sin nästa också, stick iväg, lägg skulden på nå´n annan och gör dig oanträffbar!!!!!!!!!!och sen hjälper ju mamma till också, strålande!!!!!!!!!!!!!!

Vad det gäller Meddin och Tosca har det varit väldigt lugnt idag, jag har jobbat hela dagen och de har skött sig exemplariskt själva:-)

Nu ikväll har vi haft besök:-) och efter det har jag gått en sväng med dem. När jag kom hem så simmade jag några längder, trots att det regnar! det är 20 grader i vattnet så det är iaf skönt!!

Nu blir det en lugn kväll, hhundarna ska få lite mat och sen tänkte jag ge dem varsitt ben, då blir de glada:-)

Till er alla, ha en riktigt skön helg:-)  //A

Ovido - Quiz & Flashcards