Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Annette - 10 augusti 2008 20:25

som min fd ska ha står numera ute på gården! och väntar på att han ska hämta dem, och det är ingen som vet när det blir!!!!!

Skönt känns det iaf att ha blivit av med dem, nu ska jag möblera om inne, så får vi se hur det kommer att bli! har börjat lite grann men får väl ta tag i det nu när vädret ändå är som det är! det kommer ju en skur*flera /dag! hoppas nu att hösten blir fin. Enda fördelen med allt regn är att det kommer att bli mycket  svamp:-) och det är ju kul att plocka!

Nu vet jag när nästa Norge resa kommer att bli, och det ser jag fram emot.

Har även en resa inplanerad lite senare i höst som jag ser fram emot:-) har fått sällskap på resan och det är jag glad för:-)

Med hundarna Meddin & Tosca har det inte blivit mkt gjort idag, vi har gått en promenad mellan skurarna här, sen har de varit i trädgården!

Under tiden jag sitter här och skriver så får jag ett  tfn-samtal som gjorde mig mkt glad!!! det är från en trevlig person som bryr sig om mig!!!!! och det uppskattar jag i denna stund!

Nog om detta, i morgon är det en ny dag och jag har div ärenden jag ska göra, samt en sak som jag ska göra till mig själv, undrar hur detta månde bliva??????

På återhörande i morgon:-)   //A

Ps, än en gång ett grattis till alla fina resultat som Akjas hundarna med förare presterat!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards