Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Annette - 4 augusti 2008 23:12

Bara öst ner regn idag!! men vi trotsade vädret och spårade! Meddin gjorde som vanligt ett strålande arbete, hade bara en liten, liten miss i en vinkel.

Toscan gick det också bra för idag, men hon är fortfarande lite för ivrig för att det ska bli så som jag vill ha det. Men det är väl egentligen sak samma, hon får ju göra något och tycker det är kul:-)

Sedan har vi städat inne, och tvättat vilket man ju också måste göra ibland!

Vi skulle gå en promenad egentligen, men jag tänkte vänta tills det slutade regna! Nu ville det sig inte riktigt som jag ville så det var bara att gå ut i regnet som fullständigt öste ned!!!Men man får se det från den positiva sidan, jag hade tänkt schamponera hundarna nå´n dag nu men det slipper jag, de blev nytvättade i regnet:-)och jättefina i pälsen!

Nu blir det till att gå och lägga sig, det är en ny dag i morgon, och då vill jag att det är uppehåll!!! måste ju träna med Meddin, har ju anmält så snart är det dags att tävla igen:-)//A

Ovido - Quiz & Flashcards