Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Annette - 14 augusti 2008 21:11

Hösten??? är det kanske det den här blåsten talar om för oss??? minns  förra hösten, hur jag stod själv och försökte få pooltäcket att ligga kvar!!!!! I år är jag bättre förberedd, nu vet jag ju hur det kan bli, samt att jag klarar mig bra själv!

Hundarna och jag har gått en långprommis idag, till en god vän och hälsat på!! sedan när vi var tb från vår timslånga promenad har vi kört lite gödsel, till vårt trädgårdsland! tänkte odla lite nästa sommar och då behöver jorden lite näring:-) I övrigt har det varit en rätt så  lugn dag, känner mig väldigt!!!!! nöjd med gårdagen, så därför har vi tagit det lite lugnt idag, tyckte vi var förtjänta av det:-)

I morgon tänkte jag spåra, och sedan köra lite lydnad, iaf med Meddin efteersom det inte är sååååå långt kvar till tävling!!! håll nu tummarna för att vi fixar det...................

Sedan ska vi springa också,, det är ju inte bara hunden som  ska  tävla.............även matte ska ut på äventyr:-)

Det är det första av ett äventyr, kommer att bli flera under hösten men jag lovar att skriva och rapportera här vartefter allt händer.................ha nu en fortsatt bra torsdag//A

Ovido - Quiz & Flashcards