Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Annette - 12 augusti 2008 18:53

vi var på bruxa!!! mrn idag var vi iaf där!!!!Och vi fick hjälp med kommenderingen i lkl av Sussie, och det gick, med tanke på hur lite vi tränat!!!, väldigt bra:-) så det känns iaf positivt inför nästa start!

Sedan tog vi och körde igenom en lydnadsetta med Tosca, och det gick också över förväntan:-) hon är så liten, så snabb och rapp i sina rörelser så det är en väldig kontrast emot Meddin! det som återstår med henne är att träna att hålla apporten kvar, hon gillar inte riktigt den.

Meddin´s kryp tyckte Sussie också var klart förbättrat, kul!!!att någon mer tycker det, eftersom jag ser det som klart förbättrat, då är jag inte ensam om det.

Sedan kommenderade jag Sussie och Hector genom hkl! det var en laddad Hector vill jag lova:-) han var i gasen riktigt! men , han är jätteduktig så det kommer säkert gå väldigt bra för dem, det är jag säker på!

Sedan blev det lunch när vi kom hem, för både  två-och fyrbentingar! sedan har vi sprungit en sväng, är ju snart dags för en mil! på löparbanan, det är bara två veckor kvar ju!!!!Så nu sitter här en nöjd och belåten matte med två utslagna hundar vid sina fötter, de är jättetrötta:-)

Jag har även hunnit med lite jobb i min underbara trädgård, och sedan satt jag på altanen och lyssnade till regnets smatter mot taket och åt, mysigt:-)

Jag har fått lite mer info om div saker idag, och det innebär ytterligare tfn-samtal i morgon....det är sjukt vad saker man får reda på, ni kan inte ana!!!!!!!!!!!man tror inte det är sant!!!!!!!!!!!!!!!! men tyvärr, så är det det...................

Nu tänker vi ta en tidig kväll ikväll, i morgon blir det en dag i solen och poolen!!!! om meterologernas prognos slår in, håll tummarna!!!!//A

Ovido - Quiz & Flashcards