Direktlänk till inlägg 9 augusti 2008

En lugn lördagmorgon..................

Av Annette - 9 augusti 2008 09:08

på jobbet har jag:-) Meddin och Tosca är på "dagis", och det går jättebra!

Har fått det att funka bra med alla vardagsbestyr, och det känns skönt mitt i allt elände!

Vi får se när jag slutat om jag kan ta hundarna på en springtur, beror på mitt knä!!!

Nu ska jag jobba lite, ni får en uppdatering ikväll:-)//A


Uppdatering: Tillbaks igen:-) och vi har tagit en springtur, i solsken:-)och efter den så blev det(naturligtsvis) ett dopp i poolen men glädjen över solen var kortvarig för att nu regnar det igen:-( med knät gick det sådär.

Men, vi får väl ta en myskväll inne, och plocka lite. Jag har ju lite att styra med, eller i och för sig, inte så mycket. Tänkte jag skulle plocka ut K´s möbler. Har  i ett brev från hans advokat hans anspråk, och det var att han ville ha det han hade med sig hit då han flyttade in. Och det är inte många saker så det är snart gjort. Tänkte ställa ut det så jag blir av med det!

Eftersom det är som det är  så är det  lika bra att bli av med det!!!!!!

I morgon har jag tänkt träna lydnad igen, för det var ju där vi sprack sist vi tävlade, så nu jäklar ska vi ha till det!!!!och även om vi , pga allt, inte tränat så mycket tycker jag Meddin har mognat och gör bra ifrån sig:-) men vi får ju snart veta om det håller.

Håller också på att planera min nästa Norge resa, och den blir snart! Jag trivdes bra där jag var och det kommer säkert att bli flera resor än de här båda dit.

Nu tar vi en lugn kväll (ska iaf försöka, det ligger inte för mig att ta det lugnt, och ffa inte sista tiden!!!!) och sen fixa lite gott att äta/dricka.-)

Så, en mysig lördag kväll på er!  //A


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards