Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

Äntligen...................

Av Annette - 6 augusti 2008 21:30

har solen lyst på oss igen:-) och min motivation har kommit tillbaks.-) nu har jag tränat med Meddin två dagar i rad!!!och gör han som han gjorde idag lär inte tävlingen orsaka något större bekymmer, så vi hoppas på det bästa:-)

Har även varit iväg till min kontakt som jag har för att få hjälp med att bearbeta allt som hänt, hon tyckte att jag har gjort mkt bra saker, och hon tycker också, vilket hon sagt hela tiden, att K´s nya kvinna inte verkar riktigt frisk!!!! detta känns bra för mig då jag tyckt det hela tiden men nu verkligen fått det bekräftat!!!! huruvida min fd man är sund eller inte är upp till var och en att bedöma, men han har iaf lämnat ut hela mig och hela mitt liv till sin nya kvinna!!!!hon vet allt om mig, saker som jag anförtrott till K har han berättat för henne, och hon vet saker om mig som jag inte kan fatta att K berättat!!!! skulle jag vilja vara taskig så skulle jag kunna berätta ett och annat också, men jag vet inte till vilken nytta?????

I övrigt så har inte så mkt hänt, vi har sprungit en sväng, har tyvärr ont i ett knä, av div olika anledningar, och det är synd eftersom jag räknar med att springa tjejmilen, om ca tre veckor!!!!!

K´s advokat, och inte heller K hördes inget av idag!!! hans advokat ringde ju mig igår, som ni vet och sade att antingen han eller K skulle ta kontakt med mig!!!! hans advokat är nog inte helt up to date, för då jag pratade med honom igår sa han att jag hade ringt honom tidigare i somras?????? jag har aldrig ringt till honom, men däremot ringde han upp mig, vilket han verkade ha noll koll på???? verkar ju tillförlitligt , eller??? han sade också då jag pratade med honom att K kanske inte klarade sig utan sin mamma???? konstigt utttalande från ett juridiskt ombud, eller??????????????????

Så i dags läget händer inte så mkt, utom att K verkar ha en synnerligen förvirrad advokat till sitt förfogande, och en tokig paranoid finsk kvinna som sitt nya sällskap!!!!

Jag har iaf två helt underbara hundar, som inte skäller på mig, eller klandrar mig för att jag gjort något fel, och börjar få en viss distans till allt som hänt, inser att det finns de som är sååååå mkt bättre än min fd man att leva ihop med, så livet är inte så tokigt iaf, eller?????


//A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards