Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Snöar!!!!!!!

Av Annette - 17 mars 2008 12:22

som bara tusan gör det idag!!! mycket märkligt, trodde våren var här sen länge!


Vi har gått en skogssväng i blötan, för blött är det!


Helgen som var har till största delen bestått  av jobb, hann med att lägga ett spår till Meddin igår em. Det spårade han riktigt bra så med det är jag nöjd:-) hade tänkt vi skulle träna på krypet idag, men det får nog bli inne det! med tanke på vädret.

Snart ska jag åka och jobba igen (tycker inte jag gör annat!) men sen är jag LEDIG!! några dagar, det ska bli skönt:-)

Ha det gott alla:-)//A

 
 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

18 mars 2008 08:39

Usch vi har oxå snö, idag när vi vaknade så var det ett vitt täcke på marken, suck!jag vill verkligen inte ha snö nu, men det är väl borta imorgon igen förhoppningsvis!:-)/kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nettan

18 mars 2008 09:13

Här kommer det inte att vara borta iaf, det snöar fortfarande och nu är det MYCKET!!! snö på backen, det har snöat hela natten!Jag vill inte heller ha snö nu, det här var himla onödigt tycker jag:-( Nu får vi väl ägna oss åt att kasta snöboll, hundarna har ju kul iaf!//kram

 
joel

joel

19 mars 2008 10:06

http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=51742

http://joelito.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards