Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Annette - 13 mars 2008 18:59

vår kurs är det idag. Vädret igår var inget vidare men hundfolk ger inte upp så lätt:-)

Igår stod linförighet på schemat. Meddin kan bättre än det vi presterade igår, värt en 8:a enligt Micke som ju även är domare. Tror nog Meddin är lite sur på mig, jag stod nämligen och tittade på de andra så jag hann i princip inte värma upp honom utan det blev direkt ut på plan!!


Sedan hade vi bla andra Meddin inne i kurslokalen och där fick jag tips på hur jag ska lära honom krypa så nu ska här tränas:-) har nämligen fått för mig att jag ska försöka ge mig på en lägre innan den tänkta BSL-tävlingen jag hade síktat in mig på, men vi får väl se hur det blir med det. Men å andra sidan är det ju bra att sätta upp mål så man har något att träna inför:-)

Idag har jag jobbat och sedan har jag och hundarna sprungit, de har ju varit i bilen hela dagen.

I morgon hoppas jag att det har slutat regna så vi kan vara ute och träna:-)

//A

Ovido - Quiz & Flashcards