Alla inlägg under juni 2008

Av Annette - 4 juni 2008 22:22

oss på, lite! lydnad i värmen............inte så lång stund men ändå lite.

Meddin tyckte det var så  kul att gå ner på gärdet när jag hade apporterna med mig så han bara skrek!!

Det blev ett kort-pass och sen blev det lek med bollarna:-) det gillade de båda två!

Nu är det sängen som gäller, det blir nog ännu en stekhet dag i morgon:-)

//A

lägger in några bilder från dagens övning, en med apportering och en med ett "dåligt" kryp

Av Annette - 2 juni 2008 18:34

glad och tacksam för mina hundar:-) även om jag inte har lust eller ork så måste jag, tack vare dem.Det tar på krafterna att få vetskap om att man varit gift med en psykopat i 12 !!!! år......hur f...n kunde jag bli så lurad?? men jag är glad att jag är ifrån det...nu får någon annan axla alla krav...för att sedan gå igenom detsamma......jag släpper ddet gärna till vb!

Vi har varit ute och gått en sväng i det varma vädret!!! värmen tar på dem också, ffa på Meddin, han gillar det inget vidare. Toscan däremot är en riktig liten soltjej:-) hon ligger mitt på gräsmattan i gasset på rygg och steker sig, och verkar må alldeles förträffligt! hon är alldeles kokhet i pälsen, och hon drar nog till sig värmen rejält, hon är ju så mörk.


Nu har de lagt sig inne, och det är nog bara för att jag är där, de är alltid med mig!


Nu ska de bara få pusta ut så ska de få lite kvällsmat.

Passa på och njut av vädret nu, man vet inte hur länge det står sig!!//A


Uppdatering: kunde inte låta bli att lägga in bilden jag tog på denne ståtlige schäferpojke sittandes vid den underbart vackra roshäcken!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards