Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Annette - 12 juni 2008 15:02

Toscan!!!!!!!!!!! jag jobbade natten som var och då jag kom hem i morse hade hon käkat upp mina bästa!!!skor. Fy fan vad arg jag blev då, är fortfarande inte glad på henne!!!


Det är nå'n dumhet hon håller på med då hon är själv,( fast hon inte är själv!!Meddin är ju också här!) hon har ätit upp två par förut, men det var länge sen!

Att hon nu tog just de här skorna, som var mina favoriter gjorde att jag såg rött!!!

Nu tänker ja ta en låååånggg cykeltur med dem bägge, så att, ffa inte Toscan orkar hitta på några mera dumheter!


Nu blir det till att se vad ett par nya såna här skor kostar, säkert inte gratis!! och sen besväret att leta efter dem också, jag hinner ju inte, jag jobbar ju så förbannat mycket nu också!!! bara besvär blev det av detta!


Är nog lite lättirriterad idag också, så det var inte rätt dag att käka skor!! och det beror på för lite sömn! Vet inte när jag kommer få en sovmorgon nästa gång, antingen jobbar jag dag med tidiga morgnar, eller natt med för lite sömn!! illa, illa!!!


MEN..........det är iaf skönt att det snart är semester, och lite ledigt tänker jag ta, men även jobba en del!//A

Ovido - Quiz & Flashcards