Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Annette - 15 juni 2008 16:44

tog vi en rejäl efter toscans skoätande!! vi körde en lång sväng, och nästa dag var det inget uppätet!

Annars har vi tagit det ganska lugnt, igår gick vi en lång promenad till en bekant, och sen lekte vi lite med hundarnas bollar när vi kom hem, det gillade dom:-)

Idag har jag lagt spår på en nyslagen hövall. För Meddins del gick det inte alls??? vet inte vad han pysslade med, sprang omkring med hög näsa och såg mest ut att vara ute på en promenad??

Jag bröt spåret och tog bort honom, sen fick Toscan spåra sitt spår istället. Och det gick desto bättre?? fattar ingenting av det här, det brukar ju vara tvärtom!

Jag lade ett nytt kort-kort spår till Meddin med kort liggtid och det gick, tack och lov, super! så jag var iaf nöjd när jag gick hem:-)


Har funderat en del på varför det blev som det blev med Meddins spår och har väl mina aningar om varför det inte gick så bra!

Hundar är VÄLDIGT !!! känsliga för sinnesstämningar, bara så ni vet!

Ha en bra söndagkväll//A

Ovido - Quiz & Flashcards