Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Vad har vi gjort????

Av Annette - 29 juni 2008 22:59

Sen sist då? jo, vi har hunnit med en hel del ska ni veta:-)

Vi har varit ute och sprungit, måste ju komma igång ordentligt till tjejmilen, det går så fort så vi är snart där också!

Sedan har vi tränat lydnad, första gången på länge, och det gick jättebra, vilket jag är glad över! Meddin var kanonduktig och Toscan skötte sig bra hon med.

Sedan har vi varit ute och cyklat, för att reka spårmarker, och hittade ett jättebra fält att lägga på, så det ska jag försöka att göra i morgon kväll.


Sedan var min, numera fd!!!!! man här, vilket inte var så kul då han  är otrevlig och dum att ha att göra med  numera, tyvärr!!........Trots att det är han som är orsaken till allt som hänt så lägger han hela skulden på mig?????!!! Kanske  för att  försöka framstå i bättre dager själv???.....inför personen som han har blandat in i sammanhanget!!!riktigt otäck!!! falsk, manipulativ samt en STOR!! lögnare är denna människa!!!!..........Men det får vi försöka komma över..............................tiden gör väl sitt, hoppas jag!!! OCH, sanningen kommer alltid fram till slut.......................


I helgen har vi haft besök hos oss, jättetrevligt hade vi, med god mat och lite gott att dricka. Tack säger vi, hundarna och jag,  för trevligt sällskap:-) det måste vi göra om.........

Nu tar vi kväller och skriver mer en annan dag//A

 
 
elin & mirko

elin & mirko

30 juni 2008 09:47

Usch så himla tråkigt att han måste bete sig så med tanke på alla år som ni har haft tillsammans.....varför ska man inte kunna skiljas åt på ett bra eller iaf på ett schyst sätt efter alla åt.....tråkigt!:-(Jag tänker på dej!/Kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Susanne

30 juni 2008 11:32

Synd att vi inte ses på lägret men det blir fler gånger. Tråkigt med att det ska vara en massa onödigt bråk men sköt om dig riktigt och hundarna
Kram
Susanne Och Marro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards