Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Fruktansvärt trött..................

Av Annette - 23 juni 2008 23:25

har jag varit efter nattens arbete idag! Det har inte blivit mycket gjort varken för mig eller hundarna!

Jag vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om, så jag tog då cykeln och körde en sväng med hundarna.

Tack och lov har jag en gång i tiden fått en jättefin cykel i födelsedagspresent av han, som var/är min man, och med den har vi varit ute och trampat på de nyklippta vallarna ! hundarna fick springa lösa och verkade uppskatta vår lite annorlunda cykeltur.

Sedan åkte vi hem och hundarna fick lunch, och jag åt lite också. Sedan gick jag och lade mig igen, och sov en stund till:-)

Framåt kvällen tog vi en promenad bort till vår lilla sjö och tittade på kossorna som går där. De hade fått nåt anfall av överskottsenergi och sprang och bockhoppade och frustade!´Meddin var helt fascinerad och kunde knappt slita sig:-)

Mycket mer har vi inte gjort idag, men är ändå ganska nöjd//A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards