Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Samma.......

Av Annette - 27 februari 2008 17:56

jäkla skitväder idag!!! Regent står som spön i backen, och så naturligtsvis lite blåst på det.

Men idag SKULLE jag köra lite lydnad!!! tog med mej hundarna och gick ner på gärdet nedanför huset, var där i ca 45 minuter sen var jag blöt upp till knäna! och hade två genomskitiga hundar dessutom!

Det jag körde var ff med positioner, lite läggande (i blötan) ställande & sättande under gång och framåtsändande åt olika håll. Meddi var taggad och var faktiskt skapligt tyst idag, Men då jag sätter honom har han börjat med nå´t nytt, han lägger sig efter en stund??? undrar om det beror på att jag har tränat mkt läggannde ett tag nu eftersom han var lite långsam i det momentet förut. Ja ja ,det får väl reda upp sig det också så småningom.


Eftersom det inte blev så mkt med lydnaden så lämnade jag hundarna i trädgården och gick in & bytte om och sen sprang vi en sväng istället så de skulle få utlopp för sin energi, och nu ligger det två slagna hjältar här:-)


Hoppas nu att det blir sol:-) i morgon, det har de sagt på vädret om man lita på det? och blåsten skulle avta sa dom, jippie:-)


Jag behöver något positivt nu efter all blåst och regn, och särskilt!!! efter gårdagens resa till jobbet då jag körde lite för fort och fick med mig en saftig räkning av farbror polisen (j.....la skit!!!!!) så håll nu tummarna för att solen skiner på oss i morgon:-)   //A

 Lägger in en SOMMARBILD!!! tagen på Meddin på Öland förra sommaren

 
 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

27 februari 2008 19:01

Åh vilken härlig bild!Vad surt med böter, det är aldrig roligt!Får hoppas att du inte körde allt för fort för då blir det rejält dyrt efter att de har höjt bötern.Hoppas du får din sol imorgon!:-)

http://akjasmirko.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ägaren

28 februari 2008 07:01

Ja du Elin, det blev tillräckligt dyrt för att kännas kan jag säga, och känns som j....gt onödiga pengar!!!
Men idag ser jag i alla fall ut att få SOL,
alltid något positivt:-) //kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards