Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Annette - 13 februari 2008 13:44

på två härliga hundar :-) jag tog den i fredags på vår skogspromenad. Och jag har inte skrivit så mycket här för jag har fullt upp med annat just nu. Men träningen går sakta men säkert framåt, och ja Gunnel, Meddin är nog den bästa hund jag haft så här långt. Jag kan inte hitta något som är negativt med honom just nu. Han är precis "lagom" i allt för att passa mig perfekt. Hoppas nu bara att det fortsätter så här bra inför stundande tävlingssäsong.

 Vi har varit på bruxa lite också, där har Meddi, till mattes förtjusning, vågat gå på stora stegen flera gånger, det ni!


Idag har vi spårat i det underbara vädret som vi har här just nu, strålande sol:-) Meddin´s spår innehöll div vinklar och fem apporter som han markerade med snabba bra lägganden, lille plutten ( fast alla egentligen säger "vad STOR han är") men för mig är han ändå liten.


Ha det bra alla därute och hoppas solen skiner på er också//A

Ovido - Quiz & Flashcards