Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Annette - 26 februari 2008 12:49

lydnad. Och det beror på att regnet står som spön i backen!! detta ihop med blåsten är inget stimulerande att köra lydnad i !!


Vi har istället tagit en promenad i skogen, där man kommer undan blåsten en aning i alla fall. Regnet däremot är ju som det är, vi är alldeles genomsura allihop!

Nu har jag ägnat en bra stund åt att torka hunddar, ffa Meddi och det pga att han har fått MER!! våteksem! Jag tror jag blir tokig på det, när ska det ta slut?

Nu har jag i alla fall provat Gunnels tips med grönsåpa, så i morgon eller på torsdag ska han få bada:-)

jag tänkte för mig själv när jag gick ut med hundarna i ösregnet att nu börjar det väl löddra om Meddi också, han har ju grönsåpa insmort på våteksemet, men det blev mest kladdigt av vätan!


Nu ska vi ta det lugnt en stund innan jag ska til jourcentralen & jobba ikväll igen! Sedan är jag ledig några dar och då hoppas jag på BRA!! väder.


Ha det gott alla//A

Ovido - Quiz & Flashcards