Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Annette - 20 februari 2008 18:53

har varit uppskattad idag. Jag har jobbat fyra dar i rad nu varav det sista var en urjobbig natt, hemskt!

Idag har vi haft en lång sovmorgon så sen blev det full fart.Jag tog med mig hundarna  och åkte till bruxa en sväng.

Träningen gick väl så där, Meddi var väldigt "pratig"och tyckte det var askul att va på bruxa för att träna!!!. Det har inte blivit så mycket träning sista tiden och det är  därför han låter så. Tränar vi mer kontinuerligt så är det bättre, det vet jag.  Han har inte låtit nå´t alls förut då jag var mer regelbunden i träningen.

På eftermiddagen sprang vi en sväng, tror nog att både hundarna och jag är redo för milen snart. De är jätteduktiga att ha med sig då man springer, inga problem alls med trassel i kopplen:-)

Lägger till  sist in några bilder från i lördags fm då jag gick till skogen med voffarna en sväng innan jag skulle jobba.Min man låg hemma på soffan, fullt upptagen i ett samtal med sin käraste kroppsdel!!!!!! han saknade nog finskan.........han sedemera gifte sig med!!!!!!!

Ha det alla//A

Ovido - Quiz & Flashcards