Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Fortfarande.........

Av Annette - 25 februari 2008 14:16

mer eller mindre storm ute!!!! jag är såååå trött på blåst!!! Det är annars en strålande dag med sol från en klarblå himmel och det skulle kunna vara jättehärligt om det inte blåste så!

På fm idag har hundarna och jag gått en sväng och plockat tussilago och blåsippor!!! Ur led är tiden, nu blommar de på samma gång och dessutom i februari! Konstigt det här med vädret.


Sedan har vi sprungit också, Meddi tyckte nog vi skulle träna istället för han har sprungit fot nästan hela tiden och bara tittat på mig trots att han var lös och kunde göra vad han ville! Lilla gubben, i morgon får vi nog ta ett riktigt lydnadspass och på torsdag ska jag åka in till bruxa en sväng med honom. Han måste ju få utlopp för sin arbetsvilja och den ska vi vara rädda om:-)

Nu ska jag snart åka och jobba, inte så upplyftande men ett måste!

Håll er i så ni inte blåser bort//A

 
 
Ingen bild

Susanne

25 februari 2008 21:50

Håller med dej.Är lika trött på att det blåser varje dag. Solen skiner men det är inget skönt att vara ute. Ha det bra
Susanne och Marro

 
Kristina

Kristina

26 februari 2008 00:54

Tackar så mycket för grattis!! Tussilago och blåsippor ojoj känns lite tokigt det ska ju va vinter nu egentligen?! Ha det gott och lycka till med fortsatt träning!
Kramar från Karlstad

http://www.blogtown.se/blog.php?id=tuva_tollerud

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards