Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Känner att det varit...............

Av Annette - 29 januari 2008 08:06

dåligt och kommer så att förbli med bloggandet ett tag nu. Har mycket annat just nu.

Meddins våteksem är i alla fall på väg åt rätt håll och vi har börjat komma igång med konditionsträningne så smått i form av joggingturer.

Så vet ni.................//A

 
 
gunnelc

gunnelc

3 februari 2008 19:25

hej-vått väder fuktig hund våteksem, usch!
Fick ett tips som jag provat en gång, kleta ut grönsåpa på fukteksemet morgon o kväll, låt det vara smetigt i pälsen för såpan tar bort bakterierna och efter några dagar kan man tvätta ur såpan ur pälsen, torka med hårtorken och huden har läkt utan att man behövt klippa bort pälsen. Det fungerade!
Viss hudkänslighet kan uppstå efter rävskabb och behandling mot rävskabben.
i övrigt har vi det bra och vi har minusgrader och nån dm snö.Neska är nu 7 mån och en väldigt trevlig och pigg tikvalp, precis som Medix var förra året vid samma tid. Sköt om er!

http://www.akjas.se

 
gunnelc

gunnelc

10 februari 2008 11:49

hej hej
är Medix fortfarande en bra unghund enligt dina mått mätt?
undrar uppfödarna i älandsbro

http://www.akjas.se

 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

10 februari 2008 17:32

Det var länge sen man fick läsa något om er!Hoppas att alt är bra med er å att du inte jobbar ihjäl dej!:-)/kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards