Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Annette - 22 januari 2008 13:11

är ett jävla skit!!!! Meddi har fått det uppe på korset. Började med en liten fläck stor som en femkrona förra torsdagen, jag klippte bort pälsen och tvättade där. På lördagen upptäcker jag MASSOR mer!!!!!!!!!!! så nu är nästan hela korset rakat på stackarn. Men peppar peppar, det har i alla fall inte blivit mer och nu ser det åtminstone ut att vara på bättringsvägen.


Igår spåradee vi och det gick super. Jag är glad för det eftersom vi lade ett spår i söndags som bara blev blaha! han är väldigt känslig då jag korrrigerar honom i spåret så det får jag vara försiktig med.


Lydnaden kör vi på med lite då och då och han är mycket !!! motiverad, det är kul.

Nu ska vi ta en kopp fika för vi är precis inkomna efter en promenad på 1,5 timma i vintervädret, liiiite snö och blåst!//A

Ovido - Quiz & Flashcards