Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Annette - 3 januari 2008 16:12

Äntligen hittat hit:-) Idag blåser det och snöar och marken börjar bli vit och vägarna glashala!! Hundarna bara ÄLSKAR vädret. Jag tycker också att det är jättemysigt, vi är precis inkomna efter en promenad.

Jag har sovit hela förmiddagen efter en urjobbig natt på jobbet, men nu är jag ledig några dar innan jag ska börja mitt "andra" arbete, på jourcentralen, spännande ska det bli.

Träning med hundarna har det inte blivit så mycket av nu under de här dagarna men i morgon ska vi ta en genomkörare tänkte jag.

Blir nog en sväng till med voffarna  framåt kvällen, nu kan man ju gå ut utan att ha ficklampa med sig då snön gör att det blir bra mycket ljusare ute.Bäst att ta tillvara på det, man vet aldrig hur länge det får vara kvar!

Ha det i snön:-)//A

Ovido - Quiz & Flashcards