Direktlänk till inlägg 13 december 2007

Lyft på benet.....

Av Annette - 13 december 2007 21:07

har Meddi gjort för första gången idag! jag tror inte riktigt han visste vad han gjorde och det hände bara en gång, lillgrabben börjar bli stor. Vi var på bruxa (skulle träna lite inför helgens KM) då han stannade vid ett träd (han har i alla fall kopplat att ett träd är bra att ha) och helt plötsligt så....lyfter han på benet och kissar på trädet.  Vi skrattade åt honom Krister och jag för han såg överrumplad ut själv:-)

Träningen då- ja den gick inget vidare. Okoncentrerad, tittig på vad Krister och Tosca gjorde och allmänt virrig & MYCKET " pratig". Tror en stor del  kan vara att jag sovit länge idag och vi har inte hunnit vara ute så mycket så en hel del energi behövde komma ut. Det blev i varje fall bättre mot slutet men vi  får ta en tur till bruxa i morgon också, känns som det behövs.

Har förresten anmält mig och Meddi till kurs till våren, lkl- hkl tävlingslydnad, tror det kan vara både nyttigt och kul:-)


I morgon  em ska jag åka och städa min svärmors lägenhet, känns  sådär men lika bra att få det gjort. Ha det bra alla // A

 
 
Johanna

Johanna

13 december 2007 21:42

Jaså "lill"killen har blivit stor? haha.. Han kanske hade en dålig dag idag, det går säkert bättre i morgon ska du se! Du får rapportera hur det gick på KM:et sedan... Kram

http://www.blogtown.se/blog.php?id=maczon

 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

14 december 2007 10:07

ja ni får åka å träna lite idag oxå så går det säkert bra på KMét!Lycka till!Så får du rapportera på bloggen hur det gick för er!Jag tänkte faktiskt på Meddi för någon dag sen å det där med att lyfta benet, tänkte att jag skulle fråga om han har börjat med det än å nu ser jag att han har lyft en gång iaf:-)/Kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

16 december 2007 19:10

Nyfiken hur det gick på KM´et i helgen?Var ni med?gick det bra?/kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards