Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Hemma igen....

Av Annette - 22 oktober 2007 19:02

efter helgen till Älvkarleby och Skutskärs bruxa där Meddi´s kull gjort MH. Det gick riktigt bra för alla hundarna och de var väldigt jämna i kullen. Meddi tyckte då att dumpe var en hemskt konstig sak och backade bort från den mellan!!! mina ben:) Skojig hund man har. Under våra skogspromenader har vi mött & sett mycket konstigt men spöken i skogen??? det var något vi aldrig mött så här är bäst att skälla. Och det gjorde han. Han som aldrig skäller annars kunde ju, det var kul att höra:) Annars var det inga konstigheter under banans gång.


I övrigt har vi haft en trevlig helg med mycket hund. På lördagen var vi ute och gick med Elin & Mirko och passerade flera hängbroar över Dalälven i en mycket vacker natur. Det var mängder av människor som fiskade överallt, från kanten av älven och ute i vattnet!Brrrrr


Dagen idag har varit lugn med några promenader i solen, sedan har jag ägnat mig åt att tvätta fönsterluckorna på huset, de blir ju så skitiga men nu är de vita och fina igen. Hundarna jagade varandra tafatt ute på ängen under tiden jag jobbade. Nu ska jag titta på lite bilder från helgen//A

 
 
Johanna

Johanna

22 oktober 2007 22:49

Hej på er! Det var inga hundbilder på min skiva... men bara lugn, det var inga andra bilder heller ;)haha. Elin håller på att skicka över bilderna till mig nu så att jag ska få dom ändå. Jätteskoj att träffa er i helgen, även om det inte blev så länge för min och Maczons del. Kram på er

http://www.blogtown.se/blog.php?id=maczon

 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

24 oktober 2007 19:08

Halloj!Meddi har blivit utmanad av Mirko....ni får gå in på min blogg å läsa mer om det...Jag kan bara instämma med Johanna att det super trevligt att träffas i helgen! Det var iaf bilder på min skiva som jag fick av dej å det var rätt bilder:-)....så du kan vara lugn:-)...hihi Sköt om er! Kram Elin & Mirko

http://akjasmirko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 31 januari 2009 01:06

träffade jag hundarnas förra husse med blivande ny,finsk fru, barn och hund!!!.........och blev av henne ombedd att fara åt helvete! Tycker hon passar bättre där själv !!  och hittills är det ingen!!!!av alla, och de är många, som sett  bl a de fotog...

Av Annette - 27 januari 2009 20:05

Meddin tror att den här lilla svarta saken är en munsbit?? det ser iaf så ut.......ungefär som K när han träffade finska!!!småländskan!!!!!!!!! "skratt" Men! min fina hund är Ärlig!!! och Trogen.....i motsats till lögnaren jag hade inneboende ett a...

Av Annette - 26 januari 2009 22:25

Vilken vinter...den är som resten av livet!! oförutsägbar!! Jag vill ha kallt, massor av snö:-) och så kan det få vara i några månader................. Men, man kan inte lita på vintern heller längre!!!!kan man det på någon??? jag trodde jag kunde de...

Av Annette - 21 januari 2009 17:21

hundar med varsin boll!!! i den bleka januarisolens strålar, som ändå påminner om att något bättre komma skall...................//A...

Ovido - Quiz & Flashcards