Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Annette - 9 oktober 2007 21:28

Efter två dagars jobb har det blivit dåligt med hundaktiviteter. Men ikväll var vi en sväng till bruxa. Där vr full aktivitet med flera kurser igång. Meddi tyckte allt vi gjorde var skitkul:)han var mycket laddad! han hade nog kunnat hålla på än (men inte jag) Vi körde lite linförighet, läggande under gång och inkallningar. Jag har sättandet av Meddi framför mig och han har börjat lära sig att han sedan blir kommenderad fot och löser ibland detta utan mitt kommando! Men se, då lurade jag honom lite och då gick det mycket bättre sedan, duktig kille:) Vi körde också lite A-hinder  och det går riktigt bra och  han tycker det är kul. Nu ska jag fixa till i hundgårdarna så att Meddi & Tosca kaan vara ute i morgon då jag ska ut på en liten tågtripp//A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards