Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Annette - 29 oktober 2007 19:24

har det varit idag. Det passade ju bra med regn och rusk eftersom jag har jobbat i natt så jag sov på fm idag. Det gjorde även hundarna som synes. I helgen har vi bara tagit det lugnt med långpromenader och jobb i trädgården inför vintern. Det är massor av löv kvar att kratta för det kommer bara ner en jä...a massa nya hela tiden, och alla tycks blåsa in till oss!!!


Till helgen ska vi börja träna med ett hundgäng som vi körde med förra vintern. Det är div olika raser, från stora till små, långhår och korthår, gamla och unga. Det blir bra för meddi för nu får vi en massa störning vilket han behöver. Nu ska jag sätta mig vid tv:n en stund, sedan blir det sängen ganska snart, jag är trött,zzzzzz/A


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards